+31 20 3697279 info@plento.nl

De passie om bedrijven support te bieden en te helpen richting hun organisatiedoelen is de voornaamste beweegreden van de oprichting van Plento. Nauwkeurig selecteert Plento organisaties om mee in gesprek te gaan voor eventuele participatie of overname. Alles met het uiteindelijke doel om groei te behalen en te bevorderen.
Investeringen, adviezen en services vormen samen de sleutel tot het behouden en voortzetten van strategieën. Met deze gedachte doet Plento niet alleen financiële investeringen, maar biedt tevens grote support om het proces naar toenemende groei te versnellen. Met verschillende samenwerkingen, participaties en overnames van b2b-organisaties, is Plento in de mogelijkheid om ook de praktische services en adviezen van professionals te bieden.
Uiteindelijk is het doel van Plento om een breeds portfolio aan b2b-organisaties op te bouwen, om vervolgens verschillende services en advies uit te wisselen, wat uiteraard voordelig is voor elk deelnemend bedrijf.